close

第一次第一次第一次第一次抽中去event梗係開心到暈啦

最開心係可以去Art jamming
我諗應該係一班人一齊既認真又不認真咁畫畫呱哈哈哈哈
我呢個期待左個幾星期既活動,由當天1230開始失望到尾
 
iMore活動照顧不周不是第一次聽,但今次卻是第一次親身感受
第一下會諗:下?你唔係第一次搞呢d超大型活動架啦喎,點解都可以搞成咁?
 
首先,封信寫到明1245前必須到達,咁我梗係1230到啦
個日天氣特別熱,咁我就趕啊趕到去荔枝角啦
妝都係火車上面化,好啦趕到過去就撞見阿Wing啦
佢就話個場唔俾人入住,要係樓梯等
又焗又熱,仲要咁岩有人搬貨
我地連到十幾個SIS就係樓梯度左避右避咁等
 
等到1250就話俾我地上去一間空房度等
冇冷氣................
不過感恩俾我遇到旺旺同feifei :D 總算有個好伴!!!
 
好啦終於可以入場啦!
入場既staff都好好,都同我地講對唔住
送左支俾我,可惜是先排先得,排在我較後的旺旺就沒有了 (明明就是我們最早到)
仲要冇茶點,好sad,旺旺一路嗌肚餓啊陰公豬
入到場發現場地都幾細,但冷氣足,這是可讚的 (y)
見到好多好多畫架呢!!
(見到人頭湧湧了嗎)
呢個就係掛係畫架上的圍裙啦~可愛呢
快脆同畫架影張相先,因為MC已經催我地1個鐘內要睇晒d展區同畫好幅畫 :(
 
說時遲那時快,畫室教師已經開始教我地點樣運用顏色to find our true color~
(我坐得好遠,所以影得唔好)
顏料已經在我們身後啦~

靚姐姐縮在一邊吱顏料,實在太逼~
 
1個鐘倒數開始~我,旺旺仲有feifei都去左睇展區先
「欣賞產品」<--完全唔理解
原來即係唔準掂產品,得個睇字sosad
有四個品牌黎左,LeBunny Bleu既鞋係最令我驚喜,太靚啦
**去每個展區都要吸印仔,天真的我同旺旺,一心以為吸滿張卡會有禮品換
原來,只係拎到catalog,好sad
 
終於可以拎顏料,但好多SIS已經畫緊啦
我同旺旺都仲諗緊畫乜,即刻上網搵圖抄考下xD
(dup低頭短髮SIS係莉莉人xD)
 
 
★中間畫畫既過程太趕太興奮啦,我同旺旺都空唔出手幫對方影相
到我想影相個陣,成支畫筆跌落地,全身都有顏色
我個袋,我對鞋,都佔滿顏色
旺旺呢個時候成為左我媽媽,幫我睇住d野,我去洗袋
返黎就幫我要d濕紙巾擦袋
結果一張相都影唔到
想睇我既狼狽相,歡迎去睇旺旺個篇blog文
 
然後好趕咁畫完畫,被人收晒d畫架,好狼狽坐
勁亂,個MC好似趕小朋友坐好咁,態度好差,唔鍾意佢!
開始個show,MC hold唔住個場,仲要有冷場 :( 我幾乎訓著
 
第一個品牌係Clear
恭喜拎獎既SIS (由於之後抽獎既人都係一樣的,所以我唔影相啦 :( )
 
第二個品牌係森田葯粧
森田葯粧大粒野都親自黎,大家起哄了~
搵了imore主編帶妝試mask哈哈哈哈
新產品太令人感動
試完個效果梗係話好架
我現場睇就冇乜效果,白了一度都勉強說得上既
所以,我唔影相啦
 
第三個品牌係MJ
因為只係化妝,仲要係幾難用既湖水藍,我就停左冇影相
D燈光時光時暗,好難影相啊!
 
第四個品牌係LeBunny Bleu
得獎者又係個班人,係有幾個新既入左落去
個MC又由得佢,照俾獎,聽到有人起哄話唔公平即黑面
個MC全程個態度都非常一般,又口臉差,又多冷場,imore點會搵呢d人架?
 
今次個event,安排不周,冇野食(大佬,中午一點到三點啊,餓死人啦),場地逼,MC悶,抽獎極度不公平
我係幾唔開心架
 
不過,都要多謝imore既staff好好態度,佢地好幫得手既
對我地都好好啊~,多謝你地!
 
多謝旺旺同FeiFei
冇你地陪我,我實會孤零零一個
我知我好麻煩xD 多謝你地陪我,忍我~
好愛你地啊 <3
 
最後多謝imore俾我去呢個event
仲送左咁多產品俾我試~我一定會好好試,寫個詳細既報告 ;)
 
最後順帶一提
永安大劈價買左個好靚既銀包~
就這樣了 :) 
請推推文及留個言支持一下曉晴吧!
------------------------------------------------------------------------------------------
歡迎產品試用、出席活動等請聯絡我:
mydearest.queenie@gmail.com
 
 分站:
Youtube channel: http://www.youtube.com/queen11beauty
 
facebook: http://www.facebook.com/miss.queeniechung
 
instagram: dear_queenie
arrow
arrow
    全站熱搜

    曉晴女王 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()