close

自從小妹開始補習生涯

賺回來的都僅僅達到收支平衡而已 (很多都是義教)
今個月很感恩地多收了點學生
賺了一千元
於是決定獎勵一下自己!!!!!!!
一直都想買一個袋係可以勁易襯,方便返學用
要載到ipad,要載到筆記既
出街又得,返學又得
一直都搵唔到啊,一係個款得,條帶太短;一係個款唔得,條帶得;款得帶得價錢唔得/____\
因為我既目標係$500以下,窮啊~~~~~~~~~
 
我今日同朋友行又一城
係Accessorize買左條易襯頸鏈,打算長戴
好襯我
 
行完Accessorize 之後就諗住去補習架啦
但朋友拉住我行去佢好鍾意既品牌裡面
就係「The Emporium」
呢個我第一次去,我平時行過覺得好貴就冇入去
今日睇下D袋好靚好森林風,完全係我鍾意既風格
然後好漫不經心拎起個袋上膊試
幾舒服喎,朋友一轉身睇就即刻雙眼發亮:「好襯你啊!!!!!!!」
我照一照鏡,哇!完全係fit晒我囉
但係價錢係$538,out budget喎........
因為夠鐘補習,我就放低佢啦
出門口發現用銀聯卡有九折!!!!禁一禁機,竟然係$484!!!!!! $500有找啊!
心郁啦!
 
去補習,其中一個係我一個好好好好好好好好朋友,由中一就係同學
因為會考個陣轉制佢轉中四、我轉中五,所以呢加由我幫佢補中文
補完習之後我就拉住佢去睇個袋
一拎起,佢就已經話好靚
我上膊啦,佢就話好襯我
以前我買野都係會經佢眼,經佢話好靚既都會周圍被人讚
所以我呢加買野都係要拉埋佢
另一個學生跟埋我地去,睇到都話好襯
加上有折
咁......咁.........我被打敗了!!!!!!!!
帶左佢返屋企啦~~~~~~~
 
話就話全港得返最後一個,我信過幾星期又會見到佢架啦sosad
看圖
 
上面附送絲巾一條,靚到喊,有點綴
 
間隔不多,正合我意
 
我咩上去真係乜衫都襯啊~~~~~
靚到爆!開心死!
但係下個月要比心機溫書唔補習
五月重出江湖搵錢啦~~~~~~~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    曉晴女王 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()